Kaa tjing

halloj:D
vart på landet hela helgen och bara chillat!!:D fett skönt..... sol bad ich vattenskidor!:)
sen bar det hem till spirits picknick...det var kul:D vi lekte och hade det fint i sol vädret:)
imorn är det skola, och etfer det är det fys med laget igen.... jag pallar vrekligen inte.....men men..
sen på tisdag ska jag och några från klassen dömma fotboll på kvarngärdetskolan haha....så det blir chill
och på onsdag är det bal:).....nej nu måste jag fortsätta med eng arbetet:/
ha det underbart och bränn er inte i solen som min ankiborgXD<3
image31 jag och marni basade tärning:D

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahahahaahha du är för rolig du!!! älskar dej cackiborg och du får gärna ha en privatshow hemma hos mig klockan sex!!

caaaaaaaaatfiiiiiiiight!!!

2008-06-01 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0