det här är sista grejen vi gör tsm....

heej pojkar och flickor:)
ikväll är det Sverige -grekland:D hihi och chippen spelar:), hihi sak vara barnvakt , så jag får se till att lägg adom innan matchen så jag inte missar när sverige vinner hehe:D
Dagen började klockan tio med sista övningen i kyrkan med kören.. gick vell helt okej, efter ringde vi vår lärare och frågade om dom kunnde ta med sig maten till bowlingen som vi senare skulle spela... men dåhadde skolan felbeställt all matsäck s¨å min klass blev bjudna på mc donalds:Dhihi, sen drog vi till fyrishov och spelade bowling i en timme, själv fick jag titta på(mina tummar pallade inte), efter det cyklade jag och max till stan, hihi han va så gullig när han sa med ledsen min, det här är sista grejen vi gör med varandra..hihi, haha , bara för att man itne kommer gå i samma klass kan man ju ses haha.....
imorn får jag sommarlov och det ska bli så sjuuuuuuukt skönt. nej nu ska jag chilla vidare....ha det.
puss<3

 du är deilig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0