bal:D

heej allesamans , vaknade nyss av att det var förvarmt i rummet,haha, annars skulle k´jag nog nog sovit till 1;P,
igår var det bal som var helt okej:), men pallade inte dra till efterfesten, ahha drog hem i stället och loggade in p¨å msn som vanligt.... hehe och pratade med didde tills typ 4-5 på natten, då somnade jag med datan på magen , fast jag lovade didde att hålla mig vaken hahaXD,  men men sånt händer..
idag har jag bara en lektion,och det är kör, denbörjarm 2 och sluter 3 hihi, sen ska jag hem och packa för klass resan:) det kommer ju inte bli kaos i allafall...haha.  kan inte en viss sötnos logga in på msn snarrt ahha jag har fettt tråkigt..
 men men pallar inte skriva mer  ha det bääst!
puss
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0