9G Världens bästa klass.....

tjaaa, hade skolavslutning igår och jag kan ju säga att nästan hela klassen grät när vi skulle skiljas:( det är så sorgligt att vi inte kommer träffa varandra nästan varje dag i tre år länrge.....
efter klassresan balen och klassensdag har vi varit tajtare än nånsin, Jag kommer sakna er så jävla mycket..
efter avslutningen så drog många tjejer från klassen och viktor från 9e till stan och åt på pannini det va gott:) sen gick vi och fikade på storken.. efter det drog jag hem gjorde mig i ordning sen drog jag och åt med familjen på kött kök och bar det va as god mat , jag åt snabbt och drog hem till sarre och träffa becksson,amanda, matilda.:) vi hade det mys där, sen drog vi till fett med kärlek som va grovt booring hahvi drog till max och åt lite sen gick bussen hem runt halv två och jag sommnade i min sköna säng vid halv tre:).......
nu ska jag kollla på fotboll. Ha deeeeeeeeeet.
Pussar Chippen
 Jag älskar er 9G<3

Kommentarer
Postat av: Ankiborg!

du är så jävla fin på den där bilden!! honey<3

2008-06-12 @ 21:06:25
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

jag älskar dej ännu mer älskling!!!<3

2008-06-12 @ 22:03:25
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0