väldigt länge sen!

hej alla underbara!:)hoppas allt är bra med er!
just nu är jag i skåna hoss farmor och farfar.. ska va här tills fredag då måste jag hem för att träffa malle sofia och didde:) det ska bli mys!
idag har jag shoppat nya skor, solat och badat:) imorn får vi se vad vi gör!
jag saknar alla där hemma specielt ankibooooorg, lisse lina nicole och anna!!!!<3 men vi se snart hoppas jag!
vilka ska gå på cheercamp i augusti?
nej nu ska jag ut och cyckla med bror.. hehe
puuuuuuuuss!<3
(väldigt ful bild!!;P)

Kommentarer
Postat av: Anna

du är aldrig ful älskling!! <3

2008-07-21 @ 23:50:56
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

jaaa jag vill träffa dej, men det är ett problem.. jag ska spela minigolf med marcus på dan men jag vet inte vilken tid. kan ju höra med honom, men vi försöker att göra nått tycker jag! älskar dej gumman!<3

2008-07-22 @ 17:49:16
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0