myspys dagar:)<3

hej nu är jag hemma igen, har typ inte sovit nånting på hela helgen men det var det värt!!
kom hem torsdags natt till stockholm, sov 2 timmar sen fick jag gå upp för att ta buss och tåg hem till uppsala, packade om min packning och runt 11 komm malle , ännu lite senare kom hanna och fanny ,  didde missade tåget (Som vanligt!) ahha, och vi fick vänta ytterligare än timma på att han skulle komma, så vi gik ner och byggde lite..
sen gick vi till stationen och mötte upp ida-maria och sofiska, sen äntligen kom didde, vi gick hem till mig och lämmnade packningen sen bar det iväg mot stadsparken , och  byggde lite:), runt 6 tog  jag didde och makaron  bussen hem till malle, byggde ännu lite mer och sen åt vi maat, malles pappa dansade michael jacksson, och jag och malle hängde på så gott vi kunde hahaXD.... sen bar det upp på rummet, malle somnnade typ 12 och jag och didde började kolla på skräckfilm...  men då får man ju iallafall en bra anleding att ligga nära varnadraXD haha,  filmen tog slut och malle snarkningar blev högreXD.... och rummet blev bara varmare och varmade, ahha vi började med mjykisbyxor och t-shirtar  men slutade med sporttopp och kallingar haha , det va typ 50´C där inne...... sen vaknade vi vid 9 av att malle var hyper, jag och didde somnnade om igen, och runt 1 gick vi upp och åt lite frukost, sen drog vi till marre och Baaaaaaaaaaaaadade, fyfaan vad skönt det var efter den varma natten hehe.... vi badade i ett per timmar och sen drog vi hem till malle för att äta, vi byggde lite mer... senkollade vi på sommarkrysset och våra pojkar var underbart braa:)<3.... kollade på en fett rolig film... senare op kvällen blev  jag och didde gravida.. haha, bob och julia!, didde somnade på min mage, medans vi andra forsatte attt prata, vi väkte han för att vi alla skulle få mer plats men han somnnade bara om haahXD, tills slut fick vi upp han och alla fyra delade på 1 säng... jag körde mitt programm i sängen och  var inte alls trött haha, alla somnade vid halv fyra utom jag, som somnnade vit typ 5 haha, nästa dag vaknade jag va att nån börja  killa mig på magen, didde malle och fia hade redan ätit frukost haha , vid 9 drog didde:(...men han kommer tillbaka snart igen:). för att hinna med flyget hem. och malle och fia skulle till ume så jag drog hem och nu ska jag gå och hallda för vi har igen mat hemmaXD haha
 ha dte bääst!<3
<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0