=)

tjabba, vaknade halv två av att nicole satte på något på datan ahha, sen räknande jag ut att jag hade sovit4 och en halv timme ahha.. jag sommnade när lisa skulle hem vid nio för att åka till stockholmXD.....igår kom lisa och lina vid niotiden och vi drog ner påstan ett tag , sen köpte vi godis och drog hem och satte oss framför datan hihi, och kollade lite på dm 08 aha shiiiiiiiiiiit vad jag skämde ut migXD, men men......nicko kom vell vid tolv och efter allt chattande med normännen så började vi titta på film vid tre tiden, sen somnade nicole och jag och lisa tittade på en till film, och skrattade åt allt och ingenting ahha, lisas pappa ringde vid sju på morgonen och tyckte hon skule komma hem ahha så vid nio drog hon hem .....

idag ska jag till landet igen... och åker till skåna nästa vecka tror jag.
Ha det bäääst!!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

vet du! jag saknar dej som in i helvete! det gör nästan ont.. <3

2008-07-13 @ 19:36:00
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

jag sakanr dej fortfarande hjärtat! jag blir tokig snart, senast var ju 14 juni alltså mer än en månad sen!!! herregud

2008-07-19 @ 19:14:47
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

saknar dej ännu mer!<3 come home!!

2008-07-20 @ 13:25:56
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Ankiborg

i'm still missing you!<3

2008-07-20 @ 23:31:43
Postat av: Carin

Jag Saknar dig med älskling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2008-07-21 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0