vrf går du bakom oss ankiborg?.....

heeeeeeeej:)
vaknade vid 8 idag, och skulle va i skolan kvart över så det blev lite stressigt;P, pappa hade glömt att väcka mig:Phaha
i skolan hade vi as mycket håltimme, och slutade 3, efter det drog jag hem, gick in på datan ett tag sen drog jag och handlade med mamma....
vi bestämde att vi inte drar ut till landet i helgen, eftersom danni kommer hem inatt, ahha känns som han varit borta i flera månader:P......
imorn vet jag itne vad jag ska hitta på med, på söndag ska jag nog till grönan och kolla på jonathan:) ska bli nice, mattelito och erik kanske också skulle komma dit så man kan ju hoppas att man får ett litet snack med dom oxå!
sen på kvällen blir det träning, ahha itne för att jag kan vara med med gipset men ändå:-)
ahhahaha idag i skolan, när jag och wallis va på väg till våra skåp frågade vi ankiborg vrf hon gick bakom oss(och inte bredvid oss) och då svarade hon knasig som hon är  "Jag går inte bakom er det är ni som går frammför mig!"
hahahhahaXD du är så skän älskling!!

juste.....alone kom in på 5 plats på rixfm:) hihi bra jobbat graaabs!!<3
nej nu ska jag  kolla på samandragningen av dagen os:) '
hadet göt:`D pöööööööööös<3
 *bara för att jag är lycklig*:)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha älskling, det är ju sant ni går alltid framför mig!XD puuuuuuuuuuuuss!!

2008-08-23 @ 12:18:25
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

då vill jag att du ska veta att jag älskar dej också.. jätte mkt närmare bestämmt!! du är mitt allt gummseligum!!<3

2008-08-31 @ 15:55:30
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0