cheeranka, ankiborg<3

hej!
har itne pallat skriva på ett tag ,men nu ska jag nog försöka skriva minst en gåpng per dag.:)
skolan började i tisdags, fett skoj att träffa cheeranka, och aniborg varje dag men att gå i skolan igne suuuuuuger...
klassen är väl inte presic den bästa  men vi får se......
slutade typ 2 idag och nu sitter jag bara här och chilllar,. idag är det 11 dagar tills jag fåt ta av gipset, faan va skööönt det ska bli.. på söndag börjar träningen, ska bli kul att träffa allla igen men tråkigt att itne få träna:/... så jag tror jag ska till grönan i stället :)hihi,
nej nu ska jag ringa mamma... ha det braaaa!
 Du är det Bästa som finns!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0