underbaraslääkt!<3

hej allasammans, nu är jag hemma igen tänkte bara skriva en kort blogg för jag måste sova sen eftersom jag ska jobba imron:( haha pallar faan inte
i förr går och igår hade vi fest på landet underbartkul! på fredan kom det 230 pers till skägga och va där till 8, sen åt vi hemma hoss oss bara alla von bahr, sommnade runt 2 och vaknade klockan 10 av mamma som ville att jag skulle hjälpa till med allt, klockan 18 började nästa fest och denna dag var vi bara 72 + alla små barn....bara släktingar<3
fi tog kort och sen gick vi ner till ladan vi åt buffé, folk gjorde uppträdanden, och kollade på gammla filmer haha::D, sen blev det daans och jaa vissa va ju lite fullare än andra ,haha min mammassyssling rammlade om kul 4 gånger på dansgolvet och folk ställde sig och dansade med stolar:D ahha men kul hade vi iallafall!!!,

nej nu måste jagsova skriver mer imorn!! kraaaam<3


(vill bara säga att Jag ÄLKSKAR min ankiborg obeskrivligt mycket!!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha fan vad kul med tanten som trillade hela tiden!! jag älskar dej med cackiborg! du är min bara minoch jag längtar obeskrivligt mycket till helgen som jag ska få spendera med dej!! älskar dej<3

2008-08-03 @ 23:58:19
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0