saknar min Andréasson.....

hej alla söta!, jobbade idag så nu värker tummen igen men vad gör man itne för pengar hahaXD.....
kom hem sulle egentligen träffa malle och köpa present till sofia som fyller år, men det börja regna så vi tar det imorn i stället.
så i helgen blir det alltså fest hos sofia,fredag.... senlördag drar jag ankiborg, anna till landet och bara har det mysigt, Nicole kanske också hänkar på:)... sen måndag funderar vi på att dra till grönan, men vi får se....
nej nu ska jag kolla lite på tv men skriver nog lite mer senare!!
puss!<3



Mattias, du betyder så mycket för mig!!
och det kommer du alltid att göra!
du kommer finnas i mitt hjärta föralltid<3

Kommentarer
Postat av: anna

Det kommer att bli så himla roligt !!!!! =D<3<3<3

2008-08-14 @ 13:31:50
URL: http://annawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0