jag suger get balle på att blogga...XD

tjaaaa, kom hem från träningen för 2 timmar sen, rolig träningen förutom att jag itne tränade självXd haha...... men imorn försvinnner gipset äntligen!!:) det ska bli så skönt, imorn är det skola, ska bli helt okej förutom att vi har en läxa som jag inet gjort;P men det fixar sig nog..... sen sak jag nog shoppa med farmor nån dag haha hon ville så gärna så det är väl bara att hänka på och få lite kläder;)....... på lördag blir det bröllop min käre ankiborg ska gifta sig, ahha skojja det är min käre tränare som ska gifta sig, och vi ska uppträda. och anna ska få se jessika säga i do som hon lägntat efter;) hahaha
nej nu måste jag läsa igenom sidorna på historian och sen ska jag sova.....


puuuuuuuuuuuuuss<3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du suuger verkligen getballe på att blogga.. det är en sak som är säker! sluta mobbas för att jag verkligen vill se min kära tränare säga i do! det är väldigt väldigt viktigt för mig!! hahaha

älskar dej världens bästa vän!

2008-08-31 @ 22:01:29
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0