it must have been love.

tjabba tjena hallo...
sitter och chattar  och lyssnar på och tänkte skriva lite eftersom jag itne har någe bättre för mig^^
jobbade till 4, kom hem och kollade på en film snackad med malle i telefon, och såå....ahha rolig daag, nooootXD
i helgen är det cheercamp ska bli fett skoj at få träffa alla:)<3,
måste städa snart men jag pallar inte ahah;P
åhh på fredag drar min brorsa till cypern i två veckor, med massa kompisar, jag vill följa meeeeeed, inte med han men till cypern hahaXD....han kommer till och med hem efter skolan börjat ahah.......
nej nu ska jag städa, ha det braa!
 älsklingarnas 3 singel släpps snart:)<3

Kommentarer
Postat av: Anna

nu är det bara en dag kvar sen invarderar jag ditt hus!! haha<3älsk

2008-08-07 @ 22:19:55
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0