ett svårt beslut, men jag gör det för.........<3

dagen började med lite jobb, kom hem fick veta mfc tycker jag är grym så jag får börja i deras lag om jag vill, men i så fall måste jag flytta dit byta skola och lämnna allt och alla här i uppsala, grubblat sjuuukt länge gråtit sjuuukt mycket och vet fortfarande inte vad jag egentligen vill, men jag har bestämt att jag ska stanna i spirits, förr jag vill inte förstöra en vänskap, den betyder för mycket!!!, men jag vill ändå börja i mfc på nått vis men ibland måste man göra sakar för ens bästa vän!!!, det är det livet går ut på ge och ta!!,  men  Anna thomke jag vill att du ska veta att du är det bästa som hänt mig och jag kommer alltid att älska dig!!<3

ankiborg du och jag livet ut det lovar jag !!, kommer aldrig attt släppa taget om dig<3
det kommer bli bra, samma skola itre år! anncar teltho varar i all frammtid!!!!<3 du är det finaste jag har!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh gumman du ska veta hur lycklig jag är just nu! det här är bättre än sm guldet jag vann, du min bästa vän ska stanna, jag har inte kunnat sovit eller jobbat ordentligt idag jag har bara varit lessen, men nu, just precis nu vände allt, jag älskar dej så himla mycket verkligen jag älskar dej verkligen carin, det gör ont så mycket älskar jag dej och tänk att jag ska få gå i samma skola och klass som dej och anna det kan ju inte bli underbarare!! åhh fy faaan vad glad jag äääär!!!!! puss älskar dej verkligen och jag kommer aldrig släppa dej, jag kommer aldrig släppa taget!!! världens bästa cackiborg!!!

2008-08-13 @ 19:26:43
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0